Reacties

Reacties 1 - 24 van 24

Naam Reactie Datum
Danielle Van Meel "T'is weer voorbij die mooie zomer...'.'."🎀🎀🎀🎀… 26 aug. '18
Sigrid van Gelder Was heel fijn jullie te volgen op deze ongelooflijk… 24 aug. '18
Marc P. Heb genoten van de reis 😊 ben benieuwd waar we… 19 aug. '18
Lena Geys Wat een prachtige reis, fijn geweest om het te kunnen… 19 aug. '18
Nadine wat een verschil inderdaad ! echt een zwart-wit contrast… 18 aug. '18
Danielle Van Meel Wat een heerlijk reisverhaal dat mij onverwacht in… 17 aug. '18
Greet Basstanie Prachtige site. Je zou de weg ernaar toe via de Incatrail… 11 aug. '18
Gerda Laermans Ook vandaag weer genoten van het verslag van de dag… 11 aug. '18
Sigrid van Gelder Die site is inderdaad imposant. Kan dit nog overtroffen… 10 aug. '18
Sigrid van Gelder Wat is het volgende huisdier wat jeje gaat laten serveren… 8 aug. '18
Inge Verzorg jullie goed! in ieder geval zeer mooie kleurrijke… 6 aug. '18
Sigrid van Gelder Weer zo indrukwekkend! 6 aug. '18
Danielle Van Meel Kom er vlug bovenop lieve JL ,want van zo'n prachtreis… 5 aug. '18
Sigrid van Gelder Mooi ! Onderschat de impact van hoogte niet op je… 3 aug. '18
Sigrid van Gelder ...en weer benieuwd naar morgen ! 30 jul. '18
Danielle Van Meel Misschien in de toekomst een extra potteke confituur… 30 jul. '18
Danielle Van Meel Het was weer een heerlijk avontuurlijk dagje met weinig… 29 jul. '18
Sigrid van Gelder Leuk jullie te volgen ! Ik kijk uit naarvervolg! Hou… 29 jul. '18
Nadine echt al wel de moeite aan de verhalen en foto's… 29 jul. '18
Danielle Van Meel Indrukwekkende foto's!!!!!ik zit ook in Peru… 28 jul. '18
Sigrid van Gelder Geweldig vooruitzicht! Ik kijk uit naar jullie belevenissen… 17 jul. '18
Danielle Van Meel Weer een heel mooie reis tegemoet ... Ik reis altijd… 24 jun. '18